tisdag 10 februari 2009

...

Jag fick för mig helt sjuka grejer inatt alltså, jag tänker inte ens gå in på det för folk kommer tro att jag är psykiskt sjuk. Skicka iallafall sms till R "Kan inte sova : ( har mardrömmar" Fick tillbaka: "Älskling det är ingen fara vet du : )" Då däckade jag i soffan en timme för att sen placera mig i min otroligt sköna säng.

Efter jobbet idag åkte jag hem, kollade på film & sen kom R hit. Vi lagade strimlad fläskytterfilé, pitabröd, grönsaker och kebabsås och massa annat gott. Åh det var så sjukt mumsigt, jag vill ha mer. Har en halv fläskytter kvar i kylen, får nog bli någon sådan gryta imorgon! Lyxmat här ;>

Var även ute och gick förut, jag skulle kunna gå hur långt som helst. Helt underbart var det, jag måste verkligen komma igång nu. Det kommer göra mig så mycket piggare och friskare! :)

Nu väntar jag tills AA börjar..

yohoho / linn


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll