söndag 15 februari 2009

Das helg

Vi var ju som sagt ute och käkade på fontana igår, maten var helt okej fast den höll inte värmen och det var lite dålig service men annars var sällskapet och allt väldigt bra! :) Vi hade tänkt gå till score och lira lite biljard efteråt men jag hade glömt min nässpray och kunde knappt andas så det fick bli hem och kolla på film och kramas i soffan med täcke. Vi avslutade kvällen med att kolla på sjukt roliga youtube klipp, satt och skrattade hysteriskt trots att jag hostade som om jag hade svalt ett paket cigg.

Vaknade av klockan och kom på att det var tvätt-time idag, så rusade till tvättstugan och slängde in en maskin och gick sedan till Ica och handlade lite grejs, pappa & lena skulle ju komma på besök. Jag la mig i sängen och snosade på R och masserade (tämjde) han lite så han skulle vakna innan dom kom. Men det blev kafferep, snack och lite sånt :) Alltid lika skönt att träffa pappsen!

R lagade även köttfärsbiffar idag, jävlar vilken kock jag har fått tag på. Värsta killen är han ;)

yohohoo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll