söndag 8 februari 2009

Inlägg numero 500

Ja nu har jag kommit upp i 500 inlägg.. Men nog om det, var ju inte det jag ville snacka om!

Hade ju somsagt lite inflyttningsparty här igår, det var mycket folk i en liten lägenhet men det var jätte trevligt. Sen bar det av till Nöjes, Simon var här och höll sig nykter så han var chaufför! En riktigt GALEN tur blev det, jag är glada att vi inte dog under åkturen alltså. Men utgången nu, det var riktigt skoj. Det blev inte så mycket dansande men jag träffade hur mycket folk som helst & drack goda drinkar och shottar som självaste Therese gjorde. Sen runt 2 tiden så bestämde vi oss för att gå hem och sen gå vidare till Kenneths och köpa mat, Robin bjöd mig på en Tunnbrödsrulle som vi åt här hemma. När jag vakna så var halva kvar på bordet, kladdkakan som Maria hade med sig igår till mig var befann sig överallt i lägenheten + 1000 burkar. Så det var ju bara att sätta igång och städa det, men nu är det rent och fint iallafall & jag har fått en Pizza i magen och däckat i soffan. Var också jämt nyss på Wallinders och pantade och köpte godis för panten, vilken fet helg. Imorgon får det bli promenad efter jobbet :)

Vad jag svamlar känner jag, men tack säger jag till dom som gjorde en jätte rolig kväll igår. Nu ska jag se Mia & klara!

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var superskoj igår :D

 
Följ min blogg med bloggkoll