lördag 7 februari 2009

Crazy night

Blev en sväng till stan idag, tog en latte och chillade lite. Sen gick vi omkring och tittade om det fanns några schyssta kläder, men jag tappade tålamodet fort. Drygt och kolla kläder ibland, dom ska bara finnas framför en annars kan det kvitta.

Nu har jag och R precis kollat senaste Greys anatom
y avsnittet alltså 5x14. Väntar på Ronja som ska lämna sin dricka här för kvällen, hon måste kila till radion en liten sväng först innan hon kommer hit. Resten av packet kommer runt 8 tiden. Det kan bli en vild kväll alltså, jag gillert.

Men om man ska styra lite käk och så och sen fixa sig lite smått. FÖRRESTEN köpte en ny plattång idag, fett nice verkar den.
Men ha en skön lördagskväll, för det ska jag ha.


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll