torsdag 5 februari 2009

Fobier

Jävlar vad jag sov imorse, jag vaknade först vid åtta för att stänga av datorn som stod på och lyste på mig. Jag fick nämligen för mig inatt när jag skulle hoppa i säng att jag ville se nya Madagaskarfilmen, men jag somnade när det inte ens gått 5 min. Sen ringde mamma vid 11.50, och jag som tyckte att jag inte behövde ställa väckarklockan. Om hon inte hade ringt hade jag säkert sovit än, men jag är värd att sova så länge idag.

Har precis käkat rester från igår, det var faktiskt inte
lika gott idag men det slank ner. Ska snart fixa i ordning mig och sen kila mot bussen! Går passet 15-20 idag, det är ett helt okej pass som brukar gå rätt fort. Men idag är jag inte sugen, jag är faktiskt sugen på att städa lägenheten som är LORTIG och jag tål verkligen inte minsta lilla damm jag ser eller hårstrå på golvet! Jag förstår verkligen hur mamma kände sig när jag bodde hemma och spred hår på golvet, nu när jag måste städa själv så är det verkligen hemskt. Det är nog en av mina fobier skulle jag tro! Men städa blir imorgon också har jag tvätttid.



ÄCKLIGA DAMMRÅTTA

Robin kommer ikväll också, MYS!

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll