lördag 21 februari 2009

Lite nytt

Kom hem för ett litet tag sen. Jag hittade allt på den första affären, CARLINGS. Det blev ett par miss sixty jeans, Acne linne, turkås cardigan, en randig skjortklänning och ett vanligt carlings linne. Så himla skönt och få hem lite nya kläder till garderoben. Jag såg även en lila rutig sjal jag ska köpa, men det får bli en annan dag också ska jag kolla in nya skor på footnews. Vi tog även svängen förbi maxi och handlade lite till det tomma kylskåpet som ekade när man öppnade.

Vi skulle egentligen käkat med mamma & co ikväll efter dom hade varit på Färjestad-Modo men Albin hade spytt imorse och mådde dåligt så det blev inget med det. Men vi ska beställa sallad från vedugnen sen, det lutar åt en parmasallad.

Ska även se nya greys också..

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll