söndag 1 februari 2009

Helg :)

Mycket rolig helg denna helg :) Igår efter jobbet åkte jag till Hammarö, jag & robin traskade iväg till Martin ganska omgående. Där var Robert, Stina, Rasmus & självklart Martin och sen lite senare kom Joel också. Vi drack, dom gjorde bål som smakade ruskigt bra. Man kanske kan styra den nästa helg ;D Sen satt vi bara och snacka och hade skoj, vid 3 tiden var vi väldigt mycket på snusen så vi gick hemåt och åt massa mat och sov!

Imorse var det dock inte lika kul när jag vaknade av min väckarklocka och insåg att jag skulle jobba idag. Men det var bara att pallra sig upp och duscha, åt goda tortillas sen var jag tvungen att ligga och snosa på Robin innan jag åkte.

Kom hem för en lite stund sedan, köpte med baguette, potatissallad och lite grönsaker. Riktigt mumsigt, ska äta andra halvan nu när Beck börjar igen! :)

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll