torsdag 12 februari 2009

Ingen smak

Maten blev sisådär, men kan bero på att jag nog inte hade så stor matlust. Inte så gott och äta mat när det inte smakar så värst mycket. Men Robin bjöd mig på glass som jag så snällt åt, jag som skulle försöka dra ner på sådna saker. Men är man sjuk så är man?.. Right?

Ikväll ska vi köra lite turnering på tv-spelet & det får bli lite te drickande också. Det är det enda som smakar något just nu! Men imorgon ska vi laga god och smaskig mat, fläskytterfilé i rosmarinsås. Låter det gott Ronja? Hon vill nämligen att jag ska laga ihop någon middag till henne någon dag, så det kan ju vara bra med lite tips på vad hon vill ha :)

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

haha :D sötå! Jo, det blir fint vättuuuu... :P Vi tar de när du blir frisk!! Krya på dig ;)

 
Följ min blogg med bloggkoll