måndag 23 februari 2009

Bra start

Har faktiskt inte varit hemma så mycket idag. Slutade ju vid 15 och då följde jag med Mamma hem och åt hennes goda mat, curry & ananas gryta med ris bjöds det på. Busade lite med Albin och lirade GH också som jag fortfarande suger på. Blir och öva imorgon också när jag är tvungen och stanna kvar i forshaga. R ska nämligen hämta sitt tv-spel som han har lämnat in där, så stannar tills han ska hämta det.

När jag kom hem så blev det promenad, så himla skönt. Kände att jag behövde det, rensa lite tankar och bara gå järnet. Imorgon så blir det väl ingen pga av det jag skrev innan men på torsdag innan jobbet ska jag försöka hinna med! Jag har ju tidig tvätttid så får väl passa på när man ändå så är uppe :)

Men nu är det Comedy Club Raw & jag flabbar redan åt introt.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll