söndag 22 februari 2009

I melt with you

Promenaden förut var mycket välbehövlig. Nu ska jag väl inte bli sjuk på ett bra tag, så jag ska ta tag i detta och börja gå nästintill varje dag. När jag väl börjar har jag raketfart, det var till och med en gubbe som jag varvade vid sundstatjärn förut som kommenterade det haha :D

Gjorde väldigt god mat förut också, inte för att det låter så gott men det var det. Tunt skivad kycklingfilé och currynudlar, billigt och fruktansvärt gott. Mitt i maten kom Ronja på besök också, det är alltid lika trevligt. Vi båda var slitna och trötta så vi satt i soffan och kolla Sex And The City och Mia & Klara.

Klockan börjar ticka på, jag ska upp 07.30 imorgon. Det suger på måndag för jag börjar 10.00 i Forshaga men måste åka 08.30 bussen från stan. Men nu har jag faktiskt gjort mackor som jag kan äta på jobbet så det är i princip bara upp, klä sig och fixa håret och sådära och sedan kila iväg. Sen kan jag sitta och läsa massa tidningar och chilla tills passet drar igång.

Jag beställde även en bok nyss på adlibris.. Nej men vänta nu BESTÄLLDE JAG en bok? Det låter ju inte riktigt klokt.. Men när jag var hos Therese i fredags så tog hon fram en bok som hette "Sex som jag vill ha det" & den lät som en typisk bok för mig hahahaha.

yohoho / linn


1 kommentar:

Anonym sa...

har du beställt den nu? fan vad nice.. du kommer gilla den! :D

 
Följ min blogg med bloggkoll