fredag 27 februari 2009

Inte så hippt

Jaru vilken dag, men jag överlevde med god marginal kan man säga :) Det har inte vart några problem att jobba 10 timmar, det har faktiskt vart kul. Det gör så mycket att ha riktigt roliga arbetskompisar! Jag & Sara höll ju på och dö båda två när det var en unge som tjatade på sin mamma och låtsas grinade för att han inte fick en leksakstelefon "men snälla, men snälla, men snälla för min skull, för min skull" Vi bara kollade på varandra och nästan bröt ihop.

Köpte med lite godis hem som trillade ner i magen jävligt fort, jag har inte gjort något förutom att sitta här vid datorn. Har inte vart en sån jätte hipp kväll om man säger så.. Men imorgon blir det andra bullar, då blir det party i studion och sen troligtvis utgång. Ska bli skönt att slappna av lite ;>


Du är den bästa, jag kan inte beskriva med ord.

Men det får nog bli dusch och däcka till en film nu så jag är laddad för jobbet & kvällen.

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

partaj ;D

 
Följ min blogg med bloggkoll