måndag 16 februari 2009

Hoooozt

Jobbet fick faktiskt förvånadsvärt bra även om jag knappt sovit något inatt pga hostan. Men jag kom upp ganska snabbt imorse efter 15 minuters snooz så gjorde jag iordning kaffe och klädde mig men jag hade lite otur när jag skulle gå till stadsbussen. Den kommer ALLTID 14 över, fast idag så tänkte jag att jag skulle gå lite tidigare än vanligt för jag kommer alltid när det står på 0 minuter men när jag var vid Ica så ser jag bussen glida förbi och jag tänkte att det här är ju inte sant. Jag kom fram till busskuren och där var det tomt och nästa buss skulle gå om 12 min och då skulle jag ju missa min buss till forshaga. Jag stod länge och velade hur jag skulle göra och jag ser en buss med nummer 3 glida ner för backen mot rondellen & sundsta/älvkullen, jag började springa som aldrig förr (tänk på att jag har sjukt mycket hosta) men jag hann med bussen även om jag knappt kunde andas och hostade som en som har lungsot.

Idag efter jobbet fixade jag glasögonen som jag har dragit ut på så himla länge, så fick nya skalmar som det så fint heter. Sitter och väntar på att greys anatomy ska börja på femman, första säsongen och första avsnittet. Ska faktiskt bli spännande, även om jag är 5 säsonger fram :)

R kommer kanske sen, mums.

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Flyt med bussen (;

 
Följ min blogg med bloggkoll