torsdag 26 februari 2009

Första på länge

Jag hade ju som sagt lovat ett litet inlägg eftersom det inte hade trillat in något sen i måndags.

Men jag har inte haft så mycket tid till datorn. I Tisdags efter jobbet så åkte jag upp till Ida som jag inte sett på hur länge som helst, så hon bjöd på wokat eftersom jag hade slitit hela dagen på jobbet. Vi satt även och snackade och bara chillade till tven! :) Sen kom R till Forshaga eftersom han skulle hämta sitt tv-spel som han hade lämnat in på lagning, sen åkte vi till Mamma & CO och lirade GH. Dom har även trummor till sitt så Robin fick spela trummor och jag gitarr, fan va roligt det är. Robin ska ta med sitt 360 hit till veckan så vi kan röja lite.

Igår så vart det jobb som vanligt, sen väntade mat hemma också kom Caroline på besök. Hur skönt som helst och träffa henne, dom två veckorna du är hemma innan Thailand blir det kalas kan jag lova. Sen har vi en hel sommar tillsammans ;) Kvällen avslutades med film, men of honor. Den är så sjukt bra, även om jag somnade som vanligt men denna gång i slutet och inte i mitten av filmen.

Tvätta var det på tapeten tidigt imorse, sov mellan tvättarna och sen upp och köpa lite frukost. Träffade även på Sandra i min gamla klass, alltid kul med sånt på morgonen. Nu har jag diskat ett diskberg & är sjukt sugen på godis. Simon kommer nog sen, ska nog föreslå en tripp till statoil då.

Sjukt långt & tråkigt inlägg, men sådana blir det ibland..

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll