lördag 14 februari 2009

Lörday <3

Maten som R gjorde åt mig igår var verkligen dunder god, jag var tvungen att äta upp den lilla köttbiten och champinjonerna som var kvar lite senare på natten.

Imorse anlände han här runt 12 tiden med färskt bröd från lundbergs och en jätte söt liten bakelse, vi satt och åt en lång och god frukost men solen i ögonen. Det är helt underbart väder ute så jag tror vi ska ta en sväng ute och få lite frisk luft, jag tror vi båda behöver det för vi ligger som sälar i soffan just nu. Lite senare ikväll ska vi på fontana och käka mat, det ska bli hur gott och mysigt som helst :)

Jag är still sicko, men halsen har blivit bra. Men nu är det bara den här dunder förkyldingen som har drabbat min kropp som ska bort. Jag fattar inte hur mycket snor en liten ynka näsa kan producera och hur mycket hostningar min kropp kan få fram. BUUUUH!

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll