måndag 9 februari 2009

Solig och bra måndag

Lite segt att gå upp imorse, jag snoozade 15 minuter och sen kom jag på att jag inte kunde ligga en sekund mer för jag skulle gå till bussen om 35-40 minuter och jag skulle fixa mig och försöka få i mig något. Jag var verkligen as hungrig, åt ju bara en pizza på hela dagen igår trotts att det är mycket fett i så räckte inte riktigt det till nästa dag. Men hann slänga i mig två mackor utan någonting på & sen traska i det otroliga fina vädret till bussen.

Jobbade på som vanligt till klockan 15! Sen när jag kom hem styrde jag otroligt god mat som jag inte har testat på förut: Tonfiskklet med curry och charlottenlök, till det fullkornspasta och massa massa sallad. Det var riktigt gott, lätt som en plätt. Efter det kom Simon, vi drack kaffe och pratade på i några timmar. Han är bra kul den där ;>

Jag har även hunnit med en kortare promenad idag för att få lite luft sen har jag legat i soffan och kollat på lite tv. Nu blir det nog chill här med en kopp the och ostmackor .)

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll