måndag 2 februari 2009

Original Måndag

Gick upp 08.20 idag och trodde att det var tisdag och då börjar jag 9.00 och jag fick lite smärre panik och tänkte på hur jag skulle hinna allt. Men sen efter jag tänkt efter så kom jag på att det var måndag och jag började 10.00, SKÖNT! Försova sig till jobbet måste ju vara bland det värsta som finns, man får nästan hjärtattack. Andra bullar var det när man gick i skolan & försova sig var det bästa som fanns haha :D

Efter jobbet idag mötte jag upp Rob på stan & vi gick till h&m och inhandlade lite nyttigheter sen bestämde vi oss för att dra saluhallen idag istället för att laga käk. Både körde på kyckling-fetaost sallad & det är helt sjukt gott. Annars har vi bara myst och chillat, jag är grymt trött idag alltså. Jag är jätte chokladsugen också :( Men Robin övertalade mig att jag INTE skulle köpa, så får bli te och riskakor istället så ska vi se om det kan dämpa suget.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll