fredag 20 februari 2009

Helg är fina grejer

Äntligen helg, gud vad skönt och vara frisk när man väl är ledig. Den här helgen kommer bli bra känner jag! :)

Idag ska jag mysa lite med R på dagen och städa lyan, sen lite senare på kvällen ska jag hem till Therese och dricka och mysa lite. Ska bli skönt och träffa henne, vi har inte umgåtts på riktigt sen i somras. Det blir alltid något galet när man har henne runt omkring sig :D

Imorgon förmiddag ska jag och R åka till bergvik och Ikea. Jag behöver verkligen nya kläder, så imorgon hoppas jag på att hitta riktigt mycket. Kanske ett par skor också :) Sen på Ikea måste jag kolla på en hylla som jag kan ha mina kaffe och te burkar på. Sen imorgon kväll vet jag inte riktigt vad som händer, jag tror faktiskt det blir rätt lugnt. Jag satsar på att gå ut nästa helg istället då jag antagligen har fått bort förkyldningen helt + att man har fått lön.

Ha en skön Fredag!

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker du ska hänga på oss nästa helg ;P

 
Följ min blogg med bloggkoll