fredag 13 februari 2009

Still Sicko

Har segat hela dagen.. Först ringde jag till jobbet klockan 8 och sa att jag varken kommer idag eller imorgon, det är nästan värre idag. Har verkligen dragit på mig en dunderförkyldning! Tur att man inte har långt till apoteket, gick dit och köpte nässpray & bra tabletter för halsen. Sen kollade jag min postlåda och där låg ett stort grönt paket (& en räkning från comhem) men paketet var iallafall från världens bästa mamma :) Där i låg en ask med chokladhjärtan, scrub vantar & ett jätte sött kort. Paket är väl det bästa som finns och få, jag älskar överaskningar.

Måste städa, men vet inte om min kropp orkar med det. Det känns som jag blir sjukare av att det är lortigt, så det får nog bli en sväng med dammtrasan och dammsugaren när R är hemma på hammarö och hämtar bilen. Ikväll ska han göra jätte god mat till mig och jag ska bara ligga i soffan och mysa! :)

yohohooh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll