onsdag 18 februari 2009

Okej pannkaka

Helt sjukt jobbigt det var att gå upp 06.15 imorse och ännu jobbigare var det att somna och sen vakna på en varm buss som man var tvungen att gå av, regnblask kom ner i luften också.

När jag hade kommit tillbaka till stan efter en arbetsdag så gick jag till bankomaten för att göra ett kontoutdrag, men det gick inte för att i ALLA bankomater så stod det att det var något fel i mitt kort. Så jag gick direkt till banken och kollade upp vad det var för fel, som tur vad var det bara chippet så jag kunde ju använda kortet och handla med. Så jag kommer få ett nytt till veckan, det är så konstigt för det var inte längesen jag fick ett nytt.

Jag har haft lite pannkakskalas här idag när jag kom hem, fasen så gott det är med pannkakor. Man äter det ju inte allt för sällan så ibland är det riktigt gott, det finns några kvar som jag ska äta kalla sen. Eller så kanske Ronja vill ha några om hon tittar förbi sen =)

Har nyss kollat igenom AA som jag missade igår och gamla Greys som 5an har börjat sända. Bra insiativ där tycker jag, det är alltid skönt med BRA serier att gosa ner sig till när man är trött efter en arbetsdag.

En MYCKET bra sak jag fick reda på idag, Carro ska jobba på Ica med mig i sommar. Det var en lättnad & jag blev hemskt glad. Jag saknar henne massor massor, vi har så mycket att ta igen.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll