tisdag 3 februari 2009

Tisdaaaaaggg

Jag sov så jävla dåligt inatt, sova på dagen och dricka 2 koppar the kanske inte är en bra idé innan man ska sova? Jag låg och vred och vände på mig hela natten och drömde as knasiga drömmar, tillslut var klockan 07.15 och det var dags att vakna. Men jag har varit ovanligt pigg idag och det har gått väldigt bra på jobbet, jag är helt förvånad över mig själv.

Fick skjuts av Anna hem idag så jag kom hem lite tidigare. Robin hade börjat med maten också och jag avslutade den, JÄVLIGT god kycklingryta blev det med mango cutney i och curry också lite annat gott också. Vi har även nyss vart ute och gått, jag snyltade med mig en choklad med apelsinsmak i också :( Åh vad jag syndar.....

Imorgon hade jag faktiskt tänkt att sätta på mig springskorna och ta ett varv runt sundsta tjärn! Tror ni jag kommer ut? vavavava?

Vi ska fota lägenheten sen, ni måste lova och kolla.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll