onsdag 11 februari 2009

Tack gode god för halstabletter

Tur att halstabletter finns iallafall, jag hostar halsen ur mig annars. Jag har inte svullna halsmandlar utan det känns som jag har stått och skrikit i flera timmar och det vill aldrig försvinna! Det lutar att vara hemma imorgon alltså, det är inte allt för kul att sitta i kassan och prata konstant i 5 timmar med en rosslig hals! Kanske bättre och vila den en dag och sen jobba järnet fredag-lördag! Jag har faktiskt kommit på att jag aldrig vart sjuk från jobbet, jag var nästan aldrig sjuk från skolan heller. Efter detta gåt över ska jag börja träna igen så jag aldrig mer blir sjuk igen :)

R kommer imorgon om jag är hemma, han ska få sköta om mig. Serva mig med te, göra mat, bädda in mig i filten & sen killa mig i håret och pussas.

Hade nyss lite rave här i lyan, ALLT för att hämnas på min granne som kör dunka dunka som om det vore nåt jädra discotek detta. Haha vad gammalmodig jag lät, men det är inte så skoj att vakna till det på mornarna när man äntligen har en sovmorgon :D Så nu hoppas jag han/hon vaknade. EEEEEEEEEEEEVIL GIRL!

yohohoo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll